5 tipov, ako využiť Pokémon Go pre zvýšenie predaja

Asi ste si všimli, že v poslednej dobe má nejako veľa ľudí svoju pohľad uprený do mobilov. Môže za to nový fenomén, hra Pokémon Go. Tá dostáva ľudí do stavu posadnutia už od jej spustenie na trh. K dnešnému dňu je do nej zapojený dvojnásobný počet ľudí ako do ex-hitu Snapchat.

Ak ste ešte nehrali Pokémon Go a neviete ako na to, podrobný návod nájdete na stránkach Refresher.sk na tomto odkaze.

V jednoduchosti ide o chytanie a trénovanie Pokémonov, ktorý sa objavujú na obrazovkách telefónov ako v reálnom svete. Aplikácia využíva kameru a GPS lokáciu mobilného telefónu, aby priniesla týchto digitálnych Pokémonov do nášho reálneho sveta.

Skvelé však je, že častokrát sú orientačné body – landmarks ako PokéStop alebo Gym – telocvičňa (bodov v hre kde si môžete trénovať Pokémonov alebo dostanete nejaké virtuálne veci zadarmo) umiestnené v obchodoch alebo blízko nich. To pre vás vytvára šancu prilákať viac návštevníkov do predajne alebo do jej blízkosti. Bohužiaľ, tieto orientačné body sú vopred predurčené vývojári hry, ale ak chcete, aby aj váš podnik sa stal jedným z týchto orientačných bodov,  môžete podať žiadosť na oficiálnych stránkach podpory Pokémon Go. K dispozícii je tiež ne“oficiálny“ mapa orientačných bodov, no na Slovensku toho ešte moc nenájdete.

Či už máte pri vašom obchode orientačný bod pre Pokémon Go alebo nie, môžete využiť toto “šialenstvo” pomocou marketingu. Tu je niekoľko spôsobov, ako využiť popularitu hra pre zvýšenie návštevnosti a obratu vášho obchodu.

 

Vytvorte Lure modul

Hra ponúka celý rad možností pre nákup vecí v aplikácii, z ktorých jedna je niečo, čo sa volá „Lure“. Je to akási návnada, ktorá môže byť umiestnená v orientačnom bode po dobu 30 minút a zvýši percento výskytu Pokémonov v tejto oblasti. Ak si tento Lure modul kúpite (cez samotnú aplikáciu v ich mene nazývanej Pokecoins a.k.a. Poké koruny) je to veľmi účinný spôsob, ako prilákať ľudí do svojho okolia a potom do vášho obchodu.

 

Vyhoďťe ponuku na stojan alebo výklad

Nechajte okoloidúci vedieť, že ste Pokémon pozitávny s nejakou dobrou staromódnou kresbou alebo stojanom na chodníku, či vo výklade. Prispôsobte so svojmu biznisu ako napríklad “Chyť si tu Pokémona a daj si kávičku” alebo “Latte, volím si teba”. Na jeseň môžete zvoliť taktiku “Chyť si u nás Pokémona a my ti dáme na tvoj nákup zľavu 10%”. Lákať ľudí môžete aj možnosťou nabitia si svojho mobilu, ktorý sa pri love rýchlo vyvíja. Kreativitet sa v tomto smere určite medze nekladú 😉

 

Rozpošlite newletter

Máte aj eshop? Upozornite svojich odberateľov noviniek z vášho webu, že aj vás chytila Pokémon mánia a vo vašej prevádzke na nich čaká prekvapenie. O to lepšie tak spraviť, ak máte v okolí predajne orientačný bod (PokéStop alebo Gym – telocvičňu). Prípadne oboznámte vašich odberateľov, kedy vytvoríte Lure modul. To môže motivovať ľudí, aby sa u vás zastavili. Nezabudnite hlavne použiť Pokémon tematiku priamo v emaily.

 

Dajte sa do pohybu a mobilizujte

Vaša kamenná predajňa nemusí byť žiadny oficiálny herný bod záujmu, aby ste sa do tejto mánie mohli zapojiť. Zistite, kde sa vo vašom okolí Pokémoni vyskytujú a ak je to možné, zastavte sa tu alebo tam nechajte odkaz na vašu predajnu, ktorá je len pár krokov odtiaľ. Toto môžu úplne využiť mobilné predajne ako pre kávu alebo rýchleho občerstvenia. Môžete vytvoriť občerstvenie pre lovcov ale PokéMarket alebo podobne. Hlavne nezabudnite mať pri sebe nejakú ceduľku, že tam stojíte, lebo tam číha kopec Pokómonov a sami nejakého lovíte 😀

 

Budte sociálny

Ak niekedy bol správny čas byť na sociálny médiách, tak je to teraz. Ak máte náhodou nejakého vzácneho Pokómona vyskytujúceho sa vo vašom podniku, zdieľajte ho ako sa len dá. Kludne aj fotkou vo výklade. Zvýšte svoju šancu, že sa o vás začne hovoriť. Takto o sebe môžete dať vedieť a v týchto dňoch vytvoríte povedomie aj u ľudí, ktorí ani nevedia, že existujete, aj keď chodia každý deň okolo. Je to ako reklama zdarma. Alebo poproste ľudí, aby zdieľali Pokémonov, ktorých chytili vo vašom obchode na vašej Facebookovej stránke a spravte súťaž o zľavy a darčeky. Prípadne dávajte druhú kávu za polovicu  alebo zdarma pre každého kto u vás chytí Pokémona a zdieľa to na svojich sociálnych sieťach. Alebo vyhláste súťaž o najlepšiu fotku. Ak máte vo svojom okolí napríklad Pokémon Gym, organizujte turnaje. Prípadne zorganizujte spoločný lov. Rozdelte ľudí na skupinky a kto chytí za 20 min viac Pokémonov má vo vašej predajni nejaký darčekový poukaz alebo dostane inú odmenu. Fakt je toho kopec.

 

Pokémon Go je nový fenovém. To je fakt ktorý treba akcetovať. Tak veľa zábavy pri hraní a lákaní zákazníkov (a chytaní Pokémonov). 😉

 

Ak máte záujem o naše služby, neváhajte nás kontaktovať.

+421 915 222 071

[email protected]

0

Leave a Reply

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.

Košík

%d blogerom sa páči toto: